
DIENSTEN
Algemene administratie
Vaak blijft de algemene administratie gekoppeld aan de dagelijkse inzet als ondernemer liggen of stapelt zich zelfs op.
Het beheren, verwerken en archiveren van informatie, digitalisering, het plannen en organiseren van afspraken, ...
AJ Administratie ondersteunt hierbij zodat alle algemene administratie up-to-date blijft.
- beheer van mailboxen
- telefonisch aanspreekpunt
- agendabeheer en planning
- archiveren en digitaliseren van informatie en documenten
- integratie van ondersteunende software-pakketten
- organiseren van bedrijfsevents
- vergaderingen voorbereiden en notuleren
- opvolging correspondentie met diverse instanties
- ...
Financiële administratie
Opmaken en verwerking van facturen, betaallijsten samenstellen, opvolging van openstaande klanten en leveranciers, samenwerking met de accountant, opmaak van budgetten, nacalculatie en cijfermatige prognoses of rapporteringen.
AJ Administratie volgt alle financiële administratie discreet, nauwkeurig en gestructureerd mee op.
- verwerken aan-en verkoopfacturen / financiële transacties
- opvolging openstaande klanten (aanmaningen) en leveranciers (ontbrekende facturen)
- voorbereiding en samenstelling van betaallijsten
- vlotte samenwerking met de externe accountant
- voorraadbeheer
- integratie van nieuwe ondersteunende software-pakketten
- digitalisering met integratie van geautomatiseerde processen en tools
- opstellen budgetten en rapportering voor een vlotte en efficiënte evaluatie en optimalisatie
- ...
HR Administratie
Het maandelijks opvolgen en doorgeven van geleverde prestaties voor de loonverwerking, opstellen van arbeidscontracten, bestellen van eco/consumptiecheques, diverse personeelsvragen, ...
AJ Administratie treedt op als tussenpersoon met het sociaal secretariaat zodat jouw loonadministratie vlot en correct verloopt.
- vlotte samenwerking met het sociaal secretariaat en/of interimkantoor
- opvolgen en doorgeven van de prestaties voor de loonverwerking
- assistentie bij de maandelijkse loonverwerking
- ondersteuning bij het opstellen van arbeidscontracten
- ondersteuning bij diverse personeelsvragen
- bestellen van eco/consumptiecheques
- plaatsen van vacatures, opvolging van ontvangen CV's en inplannen van sollicitatiegesprekken
- ...