
MIJN VERHAAL
"Zelfstandigen en KMO's administratief ondersteunen zodat zij zich 100% kunnen focussen op hun core business, op het runnen van hun bedrijf."
Vanessa Caufriez
freelancer @ AJ Administratie
Mijn missie om zelfstandigen en KMO's te ondersteunen begon reeds meer dan 20 jaar geleden, toen ik startte als dossierbeheerder binnen een accountantskantoor.
Een job die me enorm veel voldoening bracht: rechtstreeks contact met ondernemers en hun ondersteunen bij het voeren van hun boekhouding van A-Z zodat zij zich konden focussen op hun droom.
Een job die steeds verder ontwikkelde, waarbij nieuwe uitdagingen naar voor kwamen, en constante bijscholing er voor zorgde dat ik steeds up-to-date bleef: nieuwe wetgeving, digitalisering, automatisering, ...
De voorbije jaren zag ik steeds vaker dat zelfstandigen en KMO's worstelen met hun dagdagelijkse administratie, het gedeelte dat voor de overdracht aan het accountantskantoor plaatsvond. Algemene administratie, financiële administratie en HR administratie, ... vaak pijnpunten voor ondernemingen die net die tijd opslorpen die er vaak niet is.


In de zomer van 2024 hakte ik de knoop vervolgens definitief door, ... het startschot voor AJ Administratie volgde. Voortaan kan je als zelfstandige of KMO op mij rekenen voor de freelance administratieve ondersteuning van A-Z van jouw onderneming.
Het voordeel hierbij is dat dit kan voor zowel langdurige als tijdelijke opdrachten, en vanaf één uur per week.
Op deze manier kan u zich als ondernemer opnieuw 100% focussen op de core business van uw bedrijf, het runnen van uw bedrijf!